fbpx

Letni kurs Ashtangi na miękkim wydechu

 LETNI KURS ASHTANGI NA MIĘKKIM WYDECHU

Specjalnie dla Was storzylismy kurs wprowadzący, do pięknej praktyki Ashtanga Jogi, podany w nietypowy, lekki i miękki sposób.

Porzućcie swoje wyobrażenia i otwórzcie się na głęboką podróż do swojego wnętrza.

Zanim poznacie cały system przygotujemy ciało, koncentrując się na delikanym rozluźnieniu powięźi, rozciągnięciu mięśni i rozbudzeniu świadomości ciała. Zaraz potem poznacie oddech Ujjayi i poczujecie Waszą moc i pranę. Ułożone w sekwencję asany z pierwszej serii Ashtanga jogi pozwolą Wam zanurzyć się w system i jego terapeutyczne działanie.

TERMINY:

6.07, 8.07, 13.07, 15.07, 20.07, 22.07, 27.07, 29.07

Kurs obejmuje : 4 tygodnie, czyli  8 spotkań, 2 razy w tygodniu po 1 godz. 15 min. Łącznie 10 godzin praktyki

Zajęcia w trakcie kursu odbywają się w poniedziałki i środy  godzinie 7.15 do 8.30.

SZCZEGÓŁOWY OPIS KURSU

  1. Przekażemy Ci solidną wiedzę, by przygotować Twoje ciało do praktyki Ashtanga jogi, co pozwoli Ci poczuć się pewnie i swobodnie w Twoim ciele.
  2. Poznasz  system oraz integralne elementy praktyki takie oddech Ujjayi, Drishti, Bandha.
  3. Nauczysz się wykonywać prawidłowo i bezpiecznie asany ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, które niewłaściwie wykonane mogą prowadzić do kontuzji.
  4. Poznasz  zestaw pozycji jogi, który po właściwym poznaniu umożliwi Ci praktykę indywidualną, w domu, bez wsparcia nauczyciela. 
  5. Zrozumiesz czym są Vinyasy, przejścia pomiędzy pozycjami oraz  jak prawidłowo łączyć w nich ruch z oddechem, by we właściwy sposób oddychać podczas praktyki. 
  6. Poznasz pozycje podstawowe, służące rozgrzaniu oraz wzmocnieniu kręgosłupa, ramion oraz mięśni brzucha i nóg,
  7. Zrozumiesz technikę wykonania dwóch Powitań słońca A i B.
  8. Z czasem będziemy dodawać ilość pozycji oraz stopień poziom zaawansowania.
  9. Na zajęciach stopniowo będziemy uczyć się pozycji stojących z sekwencji pierwszej serii. W bardzo dokładny sposób omówimy wszystkie pozycje stojące.  

DLA KOGO

Kurs ten jest dla wszystkich, chcących zrozumieć co w pełnym znaczeniu tego słowa oznacza „praktykować jogę” i czym jest sama praktyka, szczególnie dla osób chcących podejść do jogi w sposób łagodny dla swojego ciała. Nauczymy się praktykować i odczuwać własne ciało bez oczekiwań i wymagań, z otwartością i zrozumieniem całej swojej istoty, umiejscowionej w naturze i stanowiącej integralną część uniwersum.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ

Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia, nie spożywaj posiłków później niż 2.5 godziny przed zajęciami

INWESTYCJA 

350  zł

Płatność 200 zł (zadatek) 

W dniu rozpoczęcia kursu dopłata 150 zł.

Zainteresowanych prosimy o informacje z zapytaniem drogą mailową.  

PROWADZĄ:

Olga Passia
Certyfikowany nauczyciel Ashtanga Vinyasa Jogi (RYT 200). Ukończyła kurs nauczycielski u wielu znakomitych i doświadczonych nauczycieli m.in. Johna Scotta, Manju Jois, Davida Keila, Basi Lipskiej i Beaty Darowskiej. Do 2017 roku mieszkała i uczyła jogi w Londynie, od maja 2017  prowadzi własną szkołę Joga Balans. Nadal wzbogaca swoją wiedzę na regularnych zajęciach i warsztatach (np. Nancy Gilgoff/Berlin, Greg Nardi/Florida oraz Faith Hunter/London) Olga jest również specjalistą PR, dziennikarką, pisarką, projektantką mody, podróżniczką, mamą, oraz wielbicielką fotografii i psa Toro.

Aneta Rusak –joga daje jej wewnętrzną równowagę, spokój, a zarazem dużo energii i pozytywne nastawienie do życia.  Praktykę jogi zaczęła 8 lat temu. Fascynuje ją praca z ciałem, dlatego rozpoczęła studia fizjoterapeutyczne. W 2019 roku ukończyła Kurs Nauczycielski RYT 200h Yoga Alliance.

MISJA

Misją Szkoły Joga Balans jest nauczanie bezpiecznej jogi w kameralnych grupach. Ważne jest dla nas indywidualne podejście do każdego, ponieważ każda osoba ma inne ciało i inną historię życia. Dbamy nie tylko o Waszą kondycję, ale i pomagamy zbudować siłę kręgosłupa. Nauczymy Was nie tylko jak rozciągać mięśnie, ale jak pracując z Waszym ciałem zbliżyć się do sztuki koncentracji i medytacji. Razem uspokoimy myśli przywracając wewnętrzny balans. 

MIEJSCE

JOGA BALANS

Sandomierska 17

02-567 Warszawa

Każdy uczestnik musi być wyposażony we własną matę, matę można wypożyczyć po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby mailowo. Koszt maty na cały czas kursu to 100 zł. Maty są prane i dezynfekowane- przydzielane każdemu uczestnikowi na czas kursu.

Ilość miejsc z powodu obecnej sytuacji jest ograniczona ( max 7 osób)

REZERWACJA:

Rezerwacji można dokonać wpłacając całość przez nasz system. Przycisk do systemu i opłaty znajduje się na górze tej strony. Istnieje również możliwość wpłaty zadatku w wysokości 200 zł  na konto po uprzednim zapisaniu się na listę uczestników mailem:olga@jogabalans pl. Zadatek podlega zwrotowi jedynie, jeżeli ostatnie wolne miejsce zostanie uprzednio zarezerwowane przez inną osobę.
Reszta kwoty płatna na miejscu przed zajęciami.

Konto: ING Śląski 64 1050 1025 1000 0090 9611 6125
Właściciel: Joga Balans
W temacie: Imie, Nazwisko, Letni kurs Ashtangi
Wyślij potwierdzenie na olga@jogabalans.pl

———————-
REGULAMIN WARSZTATÓW

  1. Warunkiem uczestnictwa w warsztatach/kursach jest dokonanie wpłaty zadatku przed wydarzeniem
  2. W razie rezygnacji z uczestnictwa nie dokonujemy zwrotów opłaconych wcześniej kursów/warsztatów
  3. W razie nieobecności na warsztatach/kursach opłaconego karnetu nie można wykorzystać w ramach innych zajęć czy wydarzeń organizowanych w Joga Balans. UWAGA: Nie ma możliwości odrabiania nieobecności. Przed zakończeniem kursu można będzie nabyć karnet z 10% zniżką na zajęcia w naszym studio na nastepny miesiac praktyki.

 

 

 

 

 

Zainteresowana kursem?

 

JOGA BALANS - Kursy Ashtanga Vinyasa

Skontaktuj się z nami

Telefon

664 060 083

Adres

Ul. Sandomierska 17/7
02-567 Warszawa

Szkoła Jogi na Starym Mokotowie

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji przez jogabalans.pl za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Regulaminu serwisu i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204)